Засідання виконавчого комітету

Сьогодні, 14 жовтня, в приміщені зали засідань адмінбудинку громади, відбулося засідання виконавчого комітету Буджацької селищної ради. У засіданні приймали участь старости та керівники відділів селищної ради.

Було розглянуто наступні питання:

  • Про звернення депутатів Буджацької селищної ради до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, щодо шкільних автобусів на території громади;
  • Про звернення депутатів Буджацької селищної ради до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, щодо роботи пересувних відділень «Укрпошти» на території Бородінської селищної територіальної громади Болградського району Одеської області;
  • Прозвернення депутатів Буджацької селищної ради щодо порушення конституційних прав громадян на вільне пересування у зв’язку з незаконними обмеженнями на перетин транзитної ділянки автодороги М-15  Одеса – Рені (КПП Маяки – Паланка – Удобне) та введення тимчасових режимних обмежень на в’їзд, перебування, проживання, просування громадян України та інших осіб, провадження ними робіт на території громади;
  • Про затвердження  порядку санітарної розчистки полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення комунальної власності, парків, скверів, доріг місцевого значення, узбіччя на території Бородінської територіальної громади;
  • Про визначення місця тимчасового проживання для внутрішньо переміщених осіб;
  • Про звіт за результатами моніторингового візиту до місця тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб на базі денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі;
  • Про внесення змін до складу комісії «Про затвердження форми Акту встановлення факту здійснення догляду»;
  • Про присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна;
  • Про організацію проведення евакуації населення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території Бородінської селищної територіальної громади.